Zwroty i reklamacje

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy usługę wymiany / zwrotu ONLINE.

Prosimy o wybranie jednej opcji.

 

 

 

 

 

Informacje:

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionych przez internet produktów, jednak nasz sklep oferuje wydłużony termin 30 dni na zwrot lub wymianę. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, które jest dołączane automatycznie do każdego zakupu i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do przesyłki koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury.

ADV - ZWROT
Wajdy 4
41-800 ZABRZE

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Ważne aby produkt nie posiadał żadnych śladów użytkowania. W oświadczeniu należy zawrzeć wszystkie niezbędne informację takie jak: numer zamówienia, dane osoby kupującej oraz numer konta.

Zwracamy kwotę za produkt + najtańszą formę wysyłki.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu. Produkt należy dostarczyć na własny koszt. UWAGA! Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski, nie wysyłamy na nasz koszt produktów za granicę.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
ADV - REKLAMACJA
Wajdy 4
41-800 ZABRZE

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl