Promocje
Nowości
Nolan N100-5 CONSISTENCY N-COM 20 Kask szczękowy L OUTLET
Nolan N100-5 CONSISTENCY N-COM 20 Kask szczękowy L OUTLET
1 699,00 zł 1 189,00 zł
szt.
Smartwatch Rubicon RNCE67 różowy
Smartwatch Rubicon RNCE67 różowy
137,90 zł
szt.
Smartwatch Rubicon RNCE67 srebrny
Smartwatch Rubicon RNCE67 srebrny
137,90 zł
szt.
Smartwatch Rubicon RNCE67 czarny
Smartwatch Rubicon RNCE67 czarny
137,90 zł
szt.
O-ring termostatu VOGE
O-ring termostatu VOGE
0,90 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy usługę wymiany / zwrotu ONLINE.

Prosimy o wybranie jednej opcji.

 

Informacje:

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionych przez internet produktów, jednak nasz sklep oferuje wydłużony termin 30 dni na zwrot lub wymianę. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, które jest dołączane automatycznie do każdego zakupu i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do przesyłki koniecznie dołącz potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury.

ADV - ZWROT
Wajdy 4
41-800 ZABRZE

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Ważne aby produkt nie posiadał żadnych śladów użytkowania. W oświadczeniu należy zawrzeć wszystkie niezbędne informację takie jak: numer zamówienia, dane osoby kupującej oraz numer konta.

Zwracamy kwotę za produkt + najtańszą formę wysyłki.

Wymiana towaru:

Podczas wymiany towaru należy doliczyć koszt ponownej wysyłki.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu. Produkt należy dostarczyć na własny koszt. UWAGA! Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski, nie wysyłamy na nasz koszt produktów za granicę.
  3. Wysyłka. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

ADV - REKLAMACJA
Wajdy 4
41-800 ZABRZE

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia (od 9:00 do 16:00):

Telefon: 737 44 34 34

Email: sklep@alemotocykl.pl

więcej więcej
Producenci
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl