Promocje
Interphone Tour Interkom motocyklowy 2-pak Polskie komunikaty
Interphone Tour Interkom motocyklowy 2-pak Polskie komunikaty
1 190,00 zł 1 130,50 zł
szt.
SMK TWISTER CAPITAN MA266 Kask integralny
SMK TWISTER CAPITAN MA266 Kask integralny
329,00 zł 269,00 zł
KOVIX KD6 Blokada tarczy hamulcowej POMARAŃCZ [ALARM]
KOVIX KD6 Blokada tarczy hamulcowej POMARAŃCZ [ALARM]
199,90 zł 179,90 zł
szt.
Warunki: zwroty / reklamacje, gwarancje / wymiany

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy usługę wymiany / zwroty / reklamacje ONLINE.

Prosimy o wybranie jednej opcji.

Informacje szczegółowe:

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot lub wymianę zakupionych przez internet produktów, jednak nasz sklep oferuje wydłużony termin 30 dni na zwrot lub wymianę. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz, który jest dostępny tutaj i wyślij produkt na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do przesyłki jeżeli to możliwe potwierdzenie zakupu w postaci paragonu lub faktury lub inne dane które pomogą nam zidentyfikować Twój zakup.

ale motocykl - reklamacje
Wajdy 4
41-800 ZABRZE

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria. Ważne aby produkt nie posiadał nadmiernych śladów użytkowania. W oświadczeniu należy zawrzeć wszystkie niezbędne informację takie jak: numer zamówienia, dane osoby kupującej oraz numer konta.

Zwracamy kwotę za produkt + najtańszą formę wysyłki.

Wymiana towaru:

Podczas wymiany towaru należy doliczyć koszt ponownej wysyłki. Pierwsza wymiana jest za 0 zł!

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Formularz reklamacji
    Wypełnij nasz formularz reklamacji lub napisz swoją reklamację i dołącz ją do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu lub innym potwierdzeniem zawarcia transakcji. Produkt należy dostarczyć na własny koszt. UWAGA! Gwarancja obowiązuje na terytorium Polski, nie wysyłamy na nasz koszt produktów za granicę. W przypadku rozpatrzonej reklamacji pozytywnie zostanie zwrócony Państwu koszt wysyłki produktu. 
  3. Wysyłka. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

alemotocykl - REKLAMACJA
Wajdy 4
41-800 ZABRZE

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia od 10:00 do 18:00

Telefon: 737 44 34 34

Email: [email protected]

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium