Opis produktu
Tarcza hamulcowa typu wave charakteryzuje się falistym kształtem krawędzi, co poprawia chłodzenie, redukuje wagę i zwiększa skuteczność hamowania. Dzięki lepszemu odprowadzaniu ciepła zmniejsza ryzyko przegrzania i fadingu hamulców. Często stosowana w motocyklach sportowych, terenowych i customowych.Cena dotyczy 1 szt. tarczy hamulcowejSzczegóły techniczne tarczy
- Grubość tarczy: 3.5 mm
- Ilość otworów montażowych: 4
- Średnica otworu montażowego: 6,25 mm
- Średnica zewnętrzna tarczy: 220 mm
- Średnica wewnętrzna tarczy: 100 mm
- BETA MOTARD / SPORT / TRACK 50cc - Rok produkcji: 14-15 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA R 50cc - Rok produkcji: 12-14 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RE 4T 125cc - Rok produkcji: 08-18 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RE SUPERMOTARD 125cc - Rok produkcji: 17-18 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR 2T 50cc - Rok produkcji: 19-23 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR 2T RACING 50cc - Rok produkcji: 23 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR 2T SPORT 50cc - Rok produkcji: 23 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR 4T A.C. / L.C. 125cc - Rok produkcji: 18-20 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR 4T L.C. 125cc - Rok produkcji: 18-22 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR 4T MOTARD L.C. CBS 125cc - Rok produkcji: 22 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR ENDURO SPORT 50cc - Rok produkcji: 17-18 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR L.C. 125cc - Rok produkcji: 11-12 - Strona zabudowy: Tył - Strona: -
- BETA RR MOTARD 50cc - Rok produkcji: 12 - Strona zabudowy: Tył - Strona: -
- BETA RR MOTARD TRACK 2T 50cc - Rok produkcji: 19-22 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR SPORT / RACING 50cc - Rok produkcji: 19-22 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR-T ENDURO / SPORT / SM 50cc - Rok produkcji: 14-15 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR-T FACTORY 50cc - Rok produkcji: 15 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
- BETA RR-T RACING / FACTORY 50cc - Rok produkcji: 14 - Strona zabudowy: Tył - Strona: Prawa
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: TECNOLOGIES METAL.LURGIQUES MT S.L.U.,
Adres producenta:
TECNOLOGIES METAL.LURGIQUES MT S.L.U.,
CARRER DEL CAMP, 83, 08290 CERDANYOLA DEL VALLES, BARCELONA
Hiszpania
Adres email: info@ngbrakedisc.comTarcza hamulcowa (tył) BETA RR/RE 125 08-22, RR 50 12-22 WAVE NG kod ean 843550241033
Potencjalne zagrożenia
Środki ostrożności
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.
Adres producenta:
TECNOLOGIES METAL.LURGIQUES MT S.L.U.,
CARRER DEL CAMP, 83, 08290 CERDANYOLA DEL VALLES, BARCELONA
Hiszpania
Adres email: info@ngbrakedisc.comTarcza hamulcowa (tył) BETA RR/RE 125 08-22, RR 50 12-22 WAVE NG kod ean 843550241033
Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia skuteczności hamowania lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy układu hamulcowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia chemiczne: Niektóre elementy mogą być pokryte smarami, płynami hamulcowymi lub innymi substancjami chemicznymi, które mogą powodować podrażnienia skóry. Unikać bezpośredniego kontaktu i stosować odpowiednią ochronę.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do zmniejszenia skuteczności układu hamulcowego, co stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność, szczególnie przy manipulacji płynem hamulcowym, który może być szkodliwy w kontakcie z skórą lub oczami.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu hamulcowego, w tym klocków, tarcz i przewodów, aby zapewnić ich sprawne działanie.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu hamulcowego, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub chemiczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.