Opis produktu
- oznaczenie: HS
- przeznaczone do użytku na asfalcie
- dedykowane do motocykli szosowych, sportowych i dużych turystycznych maszyn o wysokich osiągach, dla użytkowników preferujących sportowy i agresywny styl jazdy
- wydłużona żywotność
- wykonana w technologii spieków metalicznych
- specjalna metoda osadzania materiału ciernego na podstawie klocka znacznie podnosi odporność na wibracje i ścinanie klocka
- niski współczynnik hałasu
- pozbawione efektu faldingu
- znakomite właściwości nawet w wilgotnych warunkach
- produkt zawiera komplet klocków na jedną tarczę hamulcową - 2 sztuki
- kraj pochodzenia Dania
Cena dotyczy kompletu.
Klocki hamulcowe SBS 714HS KH145 / KH236 Street Excel Sinter kolor złoty - 714HSPasujące modele:
- 1000
- MZ 1000 1000 S 2003
- MZ 1000 1000 S 2005
- MZ 1000 1000 S 2006
- MZ 1000 1000 S 2007
- MZ 1000 1000 S 2008
- MZ 1000 1000 SF 2005
- MZ 1000 1000 SF 2006
- MZ 1000 1000 SF 2007
- MZ 1000 1000 SF 2008
- MZ 1000 1000 SFS 2006
- MZ 1000 1000 ST 2006
- MZ 1000 1000 ST 2007
- MZ 1000 1000 ST 2008
- GSF 1200 Bandit
- Suzuki GSF 1200 Bandit 1996
- Suzuki GSF 1200 Bandit 1997
- Suzuki GSF 1200 Bandit 1998
- Suzuki GSF 1200 Bandit 1999
- Suzuki GSF 1200 Bandit 2000
- Suzuki GSF 1200 S Bandit 1996
- Suzuki GSF 1200 S Bandit 1997
- Suzuki GSF 1200 S Bandit 1998
- Suzuki GSF 1200 S Bandit 1999
- Suzuki GSF 1200 S Bandit 2000
- Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 1997
- Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 1998
- Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 1999
- Suzuki GSF 1200 SA Bandit ABS 2000
- GSX-R 1100
- Suzuki GSX-R 1100 1989
- Suzuki GSX-R 1100 1990
- Suzuki GSX-R 1100 1991
- Suzuki GSX-R 1100 1992
- GSX-R 750
- Suzuki GSX-R 750 1988
- Suzuki GSX-R 750 1989
- Suzuki GSX-R 750 1990
- Suzuki GSX-R 750 1991
- Suzuki GSX-R 750 1992
- Suzuki GSX-R 750 1993
- Suzuki GSX-R 750 R Special Edition 1986
- RF 900
- Suzuki RF 900 R 1994
- Suzuki RF 900 R 1995
- Suzuki RF 900 R 1996
- Suzuki RF 900 R 1997
- FZR 750
- Yamaha FZR 750 R OW01 1989
- Yamaha FZR 750 R OW01 1990
- TZ 250
- Yamaha TZ 250 1993
- Yamaha TZ 250 1994
- Yamaha TZ 250 1995
- Yamaha TZ 250 1996
- Yamaha TZ 250 1997
- Yamaha TZ 250 1998
- Yamaha TZ 250 1999
- Yamaha TZ 250 2000
- Yamaha TZ 250 2001
- Yamaha TZ 250 2002
- Yamaha TZ 250 2003
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: SBS Friction A/S
Adres producenta:
SBS Friction A/S
Sintervej 9
DK-6900 Skjern
Dania
Adres email: sbs@sbs.dk
Klocki hamulcowe KH145 / KH236 STREET EXCEL SINTER SUZUKI RF 900 '94-'97, GSF 1200 BANDIT '97-'00 KOLOR ZŁOTY kod ean 5703858119416Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia skuteczności hamowania lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy układu hamulcowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia chemiczne: Niektóre elementy mogą być pokryte smarami, płynami hamulcowymi lub innymi substancjami chemicznymi, które mogą powodować podrażnienia skóry. Unikać bezpośredniego kontaktu i stosować odpowiednią ochronę.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do zmniejszenia skuteczności układu hamulcowego, co stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność, szczególnie przy manipulacji płynem hamulcowym, który może być szkodliwy w kontakcie z skórą lub oczami.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu hamulcowego, w tym klocków, tarcz i przewodów, aby zapewnić ich sprawne działanie.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu hamulcowego, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub chemiczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.