Opis produktu
- materiał: stal C49
- wyprodukowane na maszynach CNC, dzięki czemu wykonanie jest bardzo precyzyjne
- wszystkie zębatki firmy JT Sprockets przechodzą szereg procesów produkcyjnych
- bardzo wytrzymałe
- widoczne na zdjęciu oraz w parametrach
Cena dotyczy jednej sztuki.
JT Sprockets to firma specjalizująca się w produkcji zębatek motocyklowych oraz rowerowych. Mając ponad 30-letnie doświadczenie, firma oferuje wysokiej jakości zębatki, które zapewniają trwałość, wydajność i precyzję. JT Sprockets jest cenionym producentem w branży, znany ze swojego profesjonalizmu i innowacyjnych rozwiązań.Zębatka tył stalowa JT JTR814.43, 43z rozmiar 530 - JTR814.43
- GS 400
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1977
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1978
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1979
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1980
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1981
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1982
- Suzuki GS 400 koła szprychowe 1983
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1978
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1979
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1980
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1981
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1982
- Suzuki GS 400 E koła odlewane 1983
- GS 450
- Suzuki GS 450 1980
- Suzuki GS 450 1981
- Suzuki GS 450 E 1980
- Suzuki GS 450 E 1981
- Suzuki GS 450 E 1988
- Suzuki GS 450 L 1980
- Suzuki GS 450 L 1981
- Suzuki GS 450 L 1982
- Suzuki GS 450 L 1983
- Suzuki GS 450 L 1985
- Suzuki GS 450 L 1986
- Suzuki GS 450 L 1987
- Suzuki GS 450 S 1980
- Suzuki GS 450 S 1981
- Suzuki GS 450 S 1988
- Suzuki GS 450 T 1981
- Suzuki GS 450 T 1982
- Suzuki GS 450 T 1983
- GS 550
- Suzuki GS 550 1977
- Suzuki GS 550 1978
- Suzuki GS 550 1979
- GSX 400
- Suzuki GSX 400 E 1980
- Suzuki GSX 400 E 1981
- Suzuki GSX 400 E 1982
- Suzuki GSX 400 E 1983
- Suzuki GSX 400 E 1984
- Suzuki GSX 400 E 1985
- Suzuki GSX 400 E 1986
- Suzuki GSX 400 E 1987
- Suzuki GSX 400 L 1980
- Suzuki GSX 400 L 1981
- Suzuki GSX 400 L 1982
- Suzuki GSX 400 L 1983
- Suzuki GSX 400 S 1980
- Suzuki GSX 400 S 1981
- Suzuki GSX 400 S 1983
- Suzuki GSX 400 S 1984
- Suzuki GSX 400 S 1985
- Suzuki GSX 400 S 1986
- Suzuki GSX 400 S 1987
- GT 380
- Suzuki GT 380 1973
- Suzuki GT 380 1974
- Suzuki GT 380 1975
- Suzuki GT 380 1976
- Suzuki GT 380 1977
- Suzuki GT 380 1978
- Suzuki GT 380 1979
- GT 500
- Suzuki GT 500 1976
- Suzuki GT 500 1977
- Suzuki GT 500 1978
- Suzuki GT 500 1979
- GT 550
- Suzuki GT 550 1973
- Suzuki GT 550 1974
- Suzuki GT 550 1975
- Suzuki GT 550 1976
- Suzuki GT 550 1977
- Suzuki GT 550 1978
- Suzuki GT 550 1979
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: JT Sprockets Co., Ltd.
Adres producenta:
JT Sprockets Co., Ltd.
2 Soi Kanjanapisak 0019
Kanjanapisak Road
Bang Khae
Bangkok 10160
Tajlandia
Adres email: info@jtsprockets.com
Pełna nazwa pełnomocnika: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K.
Adres pełnomocnika:UL. RELAKSOWA 20, 43-300 BIELSKO-BIAŁA, PL
Adres email: bok@olekmotocykle.pl
ZĘBATKA TYLNA 814 43 SUZUKI GSX 400 '81-85, GS 400LT '81, (81443JT) (ŁAŃC. 530) kod ean 824225307337Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, zmniejszenia efektywności układu napędowego lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Zaleca się przeprowadzanie montażu przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Części układu napędowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu lub demontażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części może skutkować uszkodzeniami układu, zmniejszeniem wydajności pojazdu lub przedwczesnym zużyciem elementów.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji lub konserwacji unikać dotykania ruchomych części układu napędowego, które mogą spowodować obrażenia.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu napędowego, zwracając uwagę na oznaki zużycia lub uszkodzenia.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.