Opis produktu
Zębatka tył stalowa Sunstar SUNR Kawasaki Z 750C 80-87 GPZ 1100 81-85 GPZ 750 83-89 GPZ 750 Turbo 82-87 JTR501.33 - 1-6344-33
- Ilość zębów: 33
- Zębatki Sunstar stosowane jako oryginalne wyposażenie fabryczne.
- Ponad 50 lat doświadczenia producenta zapewnia precyzyjne wykonanie.
- Produkt renomowanej marki Sunstar – gwarancja najwyższej jakości.
- bardzo duża wytrzymałość do 35000 km
- powierzchnia współpracująca z łańcuchem została utwardzona indukcyjnie
- otwory zmniejszają wagę zębatki
- wykonana ze stali typu CS 1045
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Kawasaki
GPZ 1100
- Kawasaki GPZ 1100 A Uni Trak 1983
- Kawasaki GPZ 1100 A Uni Trak 1984
- Kawasaki GPZ 1100 A Uni Trak 1985
- Kawasaki GPZ 1100 B 1981
- Kawasaki GPZ 1100 B 1982
GPZ 750
- Kawasaki GPZ 750 A Uni Trak 1985
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1983
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1986
- Kawasaki GPZ 750 Uni Trak 1987
Z 1000
- Kawasaki Z 1000 A 1977
- Kawasaki Z 1000 A 1978
- Kawasaki Z 1000 A 1979
- Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1983
- Kawasaki Z 1000 H i.e. 1980
- Kawasaki Z 1000 J 1981
- Kawasaki Z 1000 J 1982
- Kawasaki Z 1000 K Ltd 1981
- Kawasaki Z 1000 Ltd 1982
- Kawasaki Z 1000 MK2 1979
- Kawasaki Z 1000 MK2 1980
- Kawasaki Z 1000 R2 1983
Z 1100
- Kawasaki Z 1100 GP 1981
- Kawasaki Z 1100 R1 1984
Z 650
- Kawasaki Z 650 F 1981
- Kawasaki Z 650 F 1982
- Kawasaki Z 650 F 1983
Z 750
- Kawasaki Z 750 E 1980
- Kawasaki Z 750 GP 1982
- Kawasaki Z 750 GP Uni Trak 1983
- Kawasaki Z 750 GP Uni Trak 1984
- Kawasaki Z 750 H Ltd 4 cylindry 1980
- Kawasaki Z 750 H Ltd 4 cylindry 1981
- Kawasaki Z 750 H Ltd 4 cylindry 1982
- Kawasaki Z 750 L 1981
- Kawasaki Z 750 L 1982
- Kawasaki Z 750 L 1983
- Kawasaki Z 750 L 1984
Z1R 1000
- Kawasaki Z1R 1000 D 1978
- Kawasaki Z1R 1000 D 1979
- Kawasaki Z1R 1000 D 1980
ZX 750 Turbo
- Kawasaki ZX 750 E Turbo 1984
- Kawasaki ZX 750 E Turbo 1985
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: Sunstar Engineering Inc.
Adres producenta:
Sunstar Engineering Inc.
1-1-1 Asahi-machi
Takatsuki-shi, Osaka 569-1123
Japonia
Adres email: contact@ch.sunstar.com
Pełna nazwa pełnomocnika: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K
Adres pełnomocnika:UL. RELAKSOWA 20, 43-300 BIELSKO-BIAŁA, PL
Adres email: bok@olekmotocykle.pl
Zębatka TYLNA 501 33 KAWASAKI Z 750C '80-87, GPZ 1100 '81-85, GPZ 750 '83-89, GPZ 750 TURBO '82-87 (ŁAŃC. 630) SUNSTAR kod ean 45101853006Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, zmniejszenia efektywności układu napędowego lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Zaleca się przeprowadzanie montażu przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Części układu napędowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu lub demontażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części może skutkować uszkodzeniami układu, zmniejszeniem wydajności pojazdu lub przedwczesnym zużyciem elementów.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji lub konserwacji unikać dotykania ruchomych części układu napędowego, które mogą spowodować obrażenia.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu napędowego, zwracając uwagę na oznaki zużycia lub uszkodzenia.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.