Opis produktu
Zębatka tył aluminiowa Prox Beta RR 250 498 13-15 48z - 07.RA73013-48
Zdjęcie poglądowe.
- Jakość porównywalna z oryginalnymi częściami OEM.
- Produkt japońskiej produkcji – gwarancja jakości i trwałości.
- Zębatka posiada liczne otwory, które ułatwiają samooczyszczanie w błotnistych warunkach.
- Każda zębatka przechodzi zaawansowany proces produkcji.
- Precyzyjna obróbka CNC gwarantuje najwyższą jakość wykonania.
- Wykonana z wyjątkowo trwałego aluminium 7075-T6.
- Ilość zębów: 48
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Beta
RR 250
- Beta RR 250 2T Enduro 2013
- Beta RR 250 2T Enduro 2014
- Beta RR 250 2T Enduro 2015
- Beta RR 250 2T Enduro 2016
- Beta RR 250 2T Enduro 2017
- Beta RR 250 2T Oil Mix Enduro 2018
- Beta RR 250 2T Racing 2014
- Beta RR 250 2T Racing 2015
- Beta RR 250 2T Racing 2016
- Beta RR 250 2T Racing 2017
RR 300 2T
- Beta RR 300 2T Enduro 2013
- Beta RR 300 2T Enduro 2014
- Beta RR 300 2T Enduro 2015
- Beta RR 300 2T Enduro 2016
- Beta RR 300 2T Oil Mix Enduro 2018
- Beta RR 300 2T Racing 2013
- Beta RR 300 2T Racing 2014
- Beta RR 300 2T Racing 2015
- Beta RR 300 2T Racing 2016
RR 350
- Beta RR 350 4T Enduro 2013
- Beta RR 350 4T Enduro 2014
- Beta RR 350 4T Enduro Racing 2013
- Beta RR 350 EFI Enduro 2015
- Beta RR 350 EFI Enduro 2016
- Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2015
- Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2016
RR 390
- Beta RR 390 EFI Enduro 2016
- Beta RR 390 EFI Enduro Racing 2016
- Beta RR 390 EFI Enduro Racing 2017
RR 400
- Beta RR 400 Enduro 2013
- Beta RR 400 Enduro 2014
RR 430
- Beta RR 430 EFI Enduro 2016
- Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2016
RR 450
- Beta RR 450 Enduro 2013
- Beta RR 450 Enduro 2014
- Beta RR 450 Enduro Racing 2013
- Beta RR 450 Enduro Racing 2014
RR 480
- Beta RR 480 EFI Enduro 2016
- Beta RR 480 EFI Enduro 2017
- Beta RR 480 EFI Enduro 2018
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2016
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2017
RR 498
- Beta RR 498 Enduro 2013
- Beta RR 498 Enduro 2014
- Beta RR 498 Enduro Racing 2013
- Beta RR 498 Enduro Racing 2014
Xtrainer 300 LC 2T
- Beta Xtrainer 300 LC 2T 2015
- Beta Xtrainer 300 LC 2T 2016
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: RACE WINNING BRANDS EUROPE B.V.
Osoba odpowiedzialna: RACE WINNING BRANDS EUROPE B.V.
Nazwa handlowa: Zębatka tylna 289 48 aluminiowa beta rr 125 / 200 / '18-'25, rr 250 / 300 / 350 / 430 / 480 '13-'25, xtrainer 300 '15-'25, rr 400 / 450 / 498 '13-'14 (28948) (jtr210.48) ProX kod ean: 193564297242 kod producenta: OK48-07.RA73013-48
Potencjalne zagrożenia
Środki ostrożności
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.
Adres producenta:
PESETAWEG 27
2153 PJ NIEUW VENNEP, THE NETHERLANDS
Adres email: INFO@RWBTEAM.EU
Osoba odpowiedzialna: RACE WINNING BRANDS EUROPE B.V.
Adres osoby odpowiedzialnej:
PESETAWEG 27
2153 PJ NIEUW VENNEP, THE NETHERLANDS
Adres email: INFO@RWBTEAM.EU
Nazwa handlowa: Zębatka tylna 289 48 aluminiowa beta rr 125 / 200 / '18-'25, rr 250 / 300 / 350 / 430 / 480 '13-'25, xtrainer 300 '15-'25, rr 400 / 450 / 498 '13-'14 (28948) (jtr210.48) ProX kod ean: 193564297242 kod producenta: OK48-07.RA73013-48
Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, zmniejszenia efektywności układu napędowego lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Zaleca się przeprowadzanie montażu przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Części układu napędowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu lub demontażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części może skutkować uszkodzeniami układu, zmniejszeniem wydajności pojazdu lub przedwczesnym zużyciem elementów.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji lub konserwacji unikać dotykania ruchomych części układu napędowego, które mogą spowodować obrażenia.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu napędowego, zwracając uwagę na oznaki zużycia lub uszkodzenia.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.