Opis produktu
Zębatka przód JT JTF427.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF427.13SC
Podana cena dotyczy jednej sztuki.
- Każda zębatka JT Sprockets przechodzi zaawansowany proces produkcji.
- Precyzyjna obróbka na maszynach CNC gwarantuje idealne wykonanie.
- Materiał: wytrzymała stal SCM420 – odporność i trwałość na najwyższym poziomie.
- Wymiary produktu znajdują się na zdjęciu ilub w parametrach.
- Model: 427
- Rozmiar: 520
- Ilość zębów: 13
- Średnica wewnętrzna max.: 20 mm
- Średnica wewnętrzna min.: 18 mm
- Ilość zębów wielowpustu: 18
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Suzuki
PE 175
- Suzuki PE 175 1978
- Suzuki PE 175 1979
- Suzuki PE 175 1980
- Suzuki PE 175 1981
- Suzuki PE 175 1982
- Suzuki PE 175 1983
- Suzuki PE 175 1984
RM 100
- Suzuki RM 100 1979
- Suzuki RM 100 1980
- Suzuki RM 100 1981
- Suzuki RM 100 1982
RM 125
- Suzuki RM 125 1980
- Suzuki RM 125 1981
- Suzuki RM 125 1982
- Suzuki RM 125 1983
- Suzuki RM 125 1984
- Suzuki RM 125 1985
- Suzuki RM 125 1986
- Suzuki RM 125 1987
- Suzuki RM 125 1988
- Suzuki RM 125 1989
- Suzuki RM 125 1990
- Suzuki RM 125 1991
- Suzuki RM 125 1992
- Suzuki RM 125 1993
- Suzuki RM 125 1994
- Suzuki RM 125 1995
- Suzuki RM 125 1996
- Suzuki RM 125 1997
- Suzuki RM 125 1998
- Suzuki RM 125 1999
- Suzuki RM 125 2000
- Suzuki RM 125 2001
- Suzuki RM 125 2002
- Suzuki RM 125 2003
- Suzuki RM 125 2004
- Suzuki RM 125 2005
- Suzuki RM 125 2006
- Suzuki RM 125 2007
- Suzuki RM 125 2008
- Suzuki RM 125 2009
- Suzuki RM 125 2010
- Suzuki RM 125 2011
- Suzuki RM 125 2012
RM-Z 250
- Suzuki RM-Z 250 2007
- Suzuki RM-Z 250 2008
- Suzuki RM-Z 250 2009
- Suzuki RM-Z 250 2010
- Suzuki RM-Z 250 2011
- Suzuki RM-Z 250 2012
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: JT Sprockets Co., Ltd.
Adres producenta:
JT Sprockets Co., Ltd.
2 Soi Kanjanapisak 0019
Kanjanapisak Road
Bang Khae
Bangkok 10160
Tajlandia
Adres email: info@jtsprockets.com
Pełna nazwa pełnomocnika: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K.
Adres pełnomocnika:UL. RELAKSOWA 20, 43-300 BIELSKO-BIAŁA, PL
Adres email: bok@olekmotocykle.pl
ZĘBATKA PRZEDNIA 432 13 SUZUKI RM 125 '92-'07, RMZ 250 '10-'12 SAMOOCZYSZCZAJĄCA (43213JT) (ŁAŃC. 520) kod ean 824225207361Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, zmniejszenia efektywności układu napędowego lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Zaleca się przeprowadzanie montażu przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Części układu napędowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu lub demontażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części może skutkować uszkodzeniami układu, zmniejszeniem wydajności pojazdu lub przedwczesnym zużyciem elementów.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji lub konserwacji unikać dotykania ruchomych części układu napędowego, które mogą spowodować obrażenia.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu napędowego, zwracając uwagę na oznaki zużycia lub uszkodzenia.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.