Opis produktu
Sprężyny sprzęgła Vesrah SK-351 - SK-351
- kraj pochodzenia Japonia
- Spiralnie zwijane
- Wykonane z hartowanej stali węglowej.
- Sprężyny charakteryzują się optymalną twardością, dopasowaną do konkretnego modelu motocykla.
- Stosowane jako wyposażenie fabryczne w wielu japońskich motocyklach.
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Kawasaki
ZX-10R 1000
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja 2011
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja 2012
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja 2013
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja 2014
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja Anniversary Edition 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 J Ninja Anniversary Editon 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 K 2011
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja ABS 2011
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja ABS 2012
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja ABS 2013
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja ABS 2014
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja ABS 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja Anniversary Edition ABS 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 K Ninja Anniversary Editon ABS 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja Special Edition 2015
- Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja Special Edition ABS 2015
Suzuki
GSF 1250 Bandit
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2009
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 A Bandit ABS 2012
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2007
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 Bandit 2011
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2007
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2008
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2009
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2010
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2007
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2008
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2009
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2010
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2011
- Suzuki GSF 1250 SA Bandit ABS 2012
GSF 1250
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2011
- Suzuki GSF 1250 S Bandit 2012
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K.
Adres producenta:
UL. RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
POLSKA
Adres email: BOK@OLEKMOTOCYKLE.PL
VESRAH SPRĘŻYNY SPRZĘGŁOWE SUZUKI GSF 1250 '07-'12, KAWASAKI (5SZT), KAWASAKI ZX10 '11-'15 (MADE IN JAPAN) kod ean nanPotencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, zmniejszenia efektywności układu napędowego lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Zaleca się przeprowadzanie montażu przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Części układu napędowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu lub demontażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części może skutkować uszkodzeniami układu, zmniejszeniem wydajności pojazdu lub przedwczesnym zużyciem elementów.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji lub konserwacji unikać dotykania ruchomych części układu napędowego, które mogą spowodować obrażenia.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu napędowego, zwracając uwagę na oznaki zużycia lub uszkodzenia.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.