Opis produktu
Sprężyny sprzęgła Vesrah Kawasaki ZX7R 96-03 ZXR750 91-95 KX 500 89-04 KX 250 89-91 KDX 250 91-94 - SK-428
- kraj pochodzenia Japonia
- Spiralnie zwijane
- Wykonane z hartowanej stali węglowej.
- Sprężyny charakteryzują się optymalną twardością, dopasowaną do konkretnego modelu motocykla.
- Stosowane jako wyposażenie fabryczne w wielu japońskich motocyklach.
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Kawasaki
KDX 250
- Kawasaki KDX 250 1991
- Kawasaki KDX 250 1992
- Kawasaki KDX 250 1993
- Kawasaki KDX 250 1994
KX 250
- Kawasaki KX 250 G 1989
KX 500
- Kawasaki KX 500 E 1989
- Kawasaki KX 500 E 1990
- Kawasaki KX 500 E 1991
- Kawasaki KX 500 E 1992
- Kawasaki KX 500 E 1993
- Kawasaki KX 500 E 1994
- Kawasaki KX 500 E 1995
- Kawasaki KX 500 E 1996
- Kawasaki KX 500 E 1997
- Kawasaki KX 500 E 1998
- Kawasaki KX 500 E 1999
- Kawasaki KX 500 E 2000
- Kawasaki KX 500 E 2001
- Kawasaki KX 500 E 2002
- Kawasaki KX 500 E 2003
- Kawasaki KX 500 E 2004
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K.
Adres producenta:
UL. RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
POLSKA
Adres email: BOK@OLEKMOTOCYKLE.PL
VESRAH SPRĘŻYNY SPRZĘGŁOWE KAWASAKI ZX 7R 96-03, ZXR750 91-95, KX 500 89-04, KX 250 89-91, KDX 250 91-94 (6SZT.) (MADE IN JAPAN) kod ean nanPotencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, zmniejszenia efektywności układu napędowego lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Zaleca się przeprowadzanie montażu przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Części układu napędowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu lub demontażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części może skutkować uszkodzeniami układu, zmniejszeniem wydajności pojazdu lub przedwczesnym zużyciem elementów.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji lub konserwacji unikać dotykania ruchomych części układu napędowego, które mogą spowodować obrażenia.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu napędowego, zwracając uwagę na oznaki zużycia lub uszkodzenia.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone części układu napędowego należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.