Opis produktu
Podwyższenie kierownicy z przesunięciem dla Yamaha XTZ 750 Super Ténéré (1989-2000) - 30mm & 21mm, srebrne, od Hepco&Becker! Zapewnia lepszą pozycję na motocyklu, zwiększony komfort i poprawioną ergonomię.
Podwyższenie kierownicy z przesunięciem do Yamaha XTZ 750 Super Ténéré od Hepco&Becker
Dzięki zastosowaniu podwyższeń kierownicy oraz podwyższeń kierownicy z przesunięciem, można uzyskać optymalną pozycję na motocyklu, a tym samym bardziej komfortową jazdę. Wszystkie elementy sterujące i dźwignie na kierownicy pozostają w zasięgu ręki i nie utrudniają prowadzenia pojazdu.
- Łatwy montaż
- Testowane przez TÜV i posiadające homologację ABE (nie wymaga wpisu do dokumentów pojazdu)
- Wysoka jakość
- W zależności od modelu dostępne są różne wersje: dystanse lub tuleje pod zaciski kierownicy; podwyższenia montowane pod kierownicą do stosowania z oryginalnym górnym zaciskiem; podwyższenia z dolnym i górnym zaciskiem.
podwyższenie kierownicy, przesunięcie kierownicy, podwyższenie kierownicy motocyklowej z ABE, ergonomia kierownicy motocykla, risery motocyklowe, podwyższenie kierownicy z przesunięciem, z ABE, 28mm, 22mm, podwyższenie kierownicy offset, do Yamaha XTZ 750 Super Ténéré
aleMotocykl jest partnerem Hepco & Becker w Polsce. Kupując u nas otrzymujesz:
- ✅ Oryginalne produkty niemieckiej jakości - gwarantujemy autentyczność wszystkich akcesoriów
- ✅ Konkurencyjne ceny - dzięki bezpośredniej współpracy z producentem bez pośredników
- ✅ Szybką dostawę - czas realizacji zamówienia wynosi od 6 do 12 dni roboczych
- ✅ Pełną gwarancję producenta - wszystkie produkty z oficjalną gwarancją Hepco & Becker
- ✅ Profesjonalne doradztwo - pomagamy dobrać idealne akcesoria do Twojego motocykla
- ✅ Kompletną ofertę - kufry, bagażniki, gmole i inne oryginalne akcesoria w jednym miejscu
- ✅ Wsparcie posprzedażowe - służymy pomocą również po dokonaniu zakupu
- ✅ Fachową obsługę - nasz zespół aleMotocykl to pasjonaci motocykli z wieloletnim doświadczeniem
- Długość kabli i przewodów należy sprawdzić indywidualnie i w razie potrzeby przedłużyć.
- Zatwierdzony przez TÜV i posiadający ABE (ogólne pozwolenie na użytkowanie).
- Zalecamy stosowanie uniwersalnego adaptera 30 mm (art. 4230-MT111-BL) do przedłużania przewodów hamulcowych i sprzęgłowych.
- Niekompatybilny z osłonami uchwytów Hepco&Becker.
- Yamaha
- srebrny
- Taki sam jak wspornik kierownicy 4240-V3021-30-21-SL.
- XTZ 750 Super Ténéré
- 22,2 mm
- 1989
- 1990
- 1991
- 1992
- 1993
- 1994
- 1995
- 1996
- 1997
- 1998
- 1999
- 2000
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Yamaha
XTZ 750 Super Ténéré
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1989
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1990
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1991
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1992
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1993
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1994
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1995
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1996
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1997
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1998
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1999
- Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 2000
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: Hepco & Becker GmbH & Co. KG
Adres producenta:
Hepco & Becker GmbH & Co. KG
An der Steinmauer 6
66955 Pirmasens
Niemcy
Adres email: shop@hepco-becker.de>
Podwyższenie kierownicy z przesunięciem 30 mm w górę, 21 mm w tył, srebrne do Yamaha XTZ 750 Super Ténéré 1989 - 2000 kod ean 404254576799Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia komfortu jazdy lub zagrożeń dla bezpieczeństwa. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy zawieszenia mogą być ciężkie, ostre lub sprężynujące, co stanowi ryzyko obrażeń podczas instalacji lub konserwacji. Należy stosować odpowiednie środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do pogorszenia właściwości jezdnych, uszkodzenia układu lub obniżenia poziomu bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność przy elementach, które mogą być pod napięciem mechanicznym, takich jak sprężyny.
- Regularnie kontrolować stan techniczny elementów zawieszenia, szczególnie w przypadku intensywnego użytkowania pojazdu.
- Chronić dzieci przed kontaktem z częściami zawieszenia, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy zawieszenia należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.

