Regulamin

 1. Właścicielem sklepu internetowego „alemotocykl.pl” jest

P.P.H.U. ADV Przemysław Kozłowski z siedzibą:
ul. Szczęść Boże 2/6
41-800 Zabrze
NIP: 648-268-31-17
REGON: 243581678

Adres do korespondencji,odbioru osobistego oraz zwrotów:
P.P.H.U. ADV Przemysław Kozłowski
ul. Wajdy 4
41-800 Zabrze

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Użytkownikiem może być osoba fizyczna lub osoba prawna.

3. Zamówienie można złożyć za pomocą formularza dostępnego w sklepie internetowym „alemotocykl.pl”, poprzez e-mail: sklep@alemotocykl.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 737 44 34 34. Każde zamówienie musi zawierać dokładne i zgodne ze stanem faktycznym dane adresowe (w tym telefon i jeśli jest e-mail), niezbędne do realizacji zamówienia za pośrednictwem firmy spedycyjnej Pocztex lub DHL.
Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.

4. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki termin ten dotyczy odzieży oraz interkomów motocyklowych na pozostałe produkty sklep daje aż 30 dni na zwrot lub wymianę. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie nosi śladów używania i nie został w żaden sposób uszkodzony. Gwarantujemy zwrot wartości produktu oraz najtańszej oferowanej formy wysyłki. Pieniądze zwracamy przelewem.

5. Wszystkie przedmioty dostępne w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzane na rynek polski.

6. Właściciel sklepu internetowego „alemotocykl.pl” zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu internetowego „alemotocykl.pl” mają prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

7. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych, w większości zamówienia składane do godziny 14 są realizowane tego samego dnia.

8. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto. Na życzenie klienta do przesyłki dołączamy fakturę VAT. Standardowo wysyłamy przedmioty wraz z paragonem fiskalnym.

9. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
– przy odbiorze osobistym gotówką
-za pobraniem kurierskim
– przelewem bankowym na konto sklepu
- poprzez płatności obsługiwane przez system przelewy24.pl

10. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem, zwroty należy przysyłać bez pobrania. Ewentualne należności wpłacane są na podane konto klienta.

11. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, P.P.H.U. ADV Przemysław Kozłowski ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty jej zawarcia.

12. Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania systemu informatycznego sklepu internetowego „alemotocykl.pl”, w szczególności w przypadku wyświetlania na stronie www.alemotocykl.pl błędnych cen, lub opisów produktów. Jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry – P.P.H.U. ADV Przemysław Kozłowski zwróci Klientowi zapłaconą kwotę, w ciągu 14 (czternaście) dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

13. Promocje w naszym sklepie nie łączą się, chyba że jest inna informacja na stronie produktu.

14. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 15. 

[Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze: (Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji)

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

Przelew bankowy - tradycyjny

Przelew bankowy expresowy - korzystając z bramki płatności online

Informacje o przetwarzaniu danych

1. Administratorem Pani/a danych osobowych jest firma P.P.H.U. ADV PRZEMYSŁAW KOZŁOWSKI z siedzibą UL. SZCZĘŚĆ BOŻE 2/6 41-800 ZABRZE, e-mail: GRUPA.ADVINFO@GMAIL.COM 

2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail GRUPA.ADVINFO@GMAIL.COM W TYTULE WPISUJĄC "KONTAKT W SPRAWIE DANYCH OSOBOWYCH"


3. Dane będą przetwarzane w celu REALIZACJI PAŃSTWA ZAMÓWIEŃ na podstawie AKCEPTACJI REGULAMINU W CZASIE ZAKUPÓW.

4. Dane mogą być udostępniane PRZEWOŹNIKOM/KURIEROM w celu prawidłowej realizacji usług określonych w regulaminie.

5. Dane będą przechowywane przez okres 5 LAT.

6. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

7. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

8. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych (w szczególności historii transakcji)

9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 


Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@alemotocykl.pl lub w formie pisemnej na adres do korespondencji sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
 
Reklamacje są rozpatrywane w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu.
 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach zakupów w naszym sklepie nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Adres siedziby:
Szczęść Boże 2/6
41-800 Zabrze
Dane firmy: P.P.H.U ADV Przemysław Kozłowski NIP: 648-268-31-17

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl