Opis produktu
Komplet łożysk główki ramy ProX Kawasaki -32006JRRS- 30X55X19 - 24.1041
- Jakość porównywalna z oryginalnymi częściami OEM.
- Produkt japońskiej produkcji – gwarancja jakości i trwałości.
- Wykonane na wzór oryginalnych komponentów.
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: RACE WINNING BRANDS EUROPE B.V.
Osoba odpowiedzialna: RACE WINNING BRANDS EUROPE B.V.
Nazwa handlowa: Łożysko główki ramy KAWASAKI KX 500 '89-'01, SUZUKI AN 250 / 400 / 650 BURGMAN '98-'17, GSF 400 / 600 / 650 / 1200 / 1250 BANDIT, YAMAHA XT / TT 600, YZF 600 R '95-'07 32006JRRS (30X55X19MM) (22-1004) kod ean: 193564317346 kod producenta: OK48-24.1041
Potencjalne zagrożenia
Środki ostrożności
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy zawieszenia należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.
Adres producenta:
PESETAWEG 27
2153 PJ NIEUW VENNEP, THE NETHERLANDS
Adres email: INFO@RWBTEAM.EU
Osoba odpowiedzialna: RACE WINNING BRANDS EUROPE B.V.
Adres osoby odpowiedzialnej:
PESETAWEG 27
2153 PJ NIEUW VENNEP, THE NETHERLANDS
Adres email: INFO@RWBTEAM.EU
Nazwa handlowa: Łożysko główki ramy KAWASAKI KX 500 '89-'01, SUZUKI AN 250 / 400 / 650 BURGMAN '98-'17, GSF 400 / 600 / 650 / 1200 / 1250 BANDIT, YAMAHA XT / TT 600, YZF 600 R '95-'07 32006JRRS (30X55X19MM) (22-1004) kod ean: 193564317346 kod producenta: OK48-24.1041
Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia komfortu jazdy lub zagrożeń dla bezpieczeństwa. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy zawieszenia mogą być ciężkie, ostre lub sprężynujące, co stanowi ryzyko obrażeń podczas instalacji lub konserwacji. Należy stosować odpowiednie środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do pogorszenia właściwości jezdnych, uszkodzenia układu lub obniżenia poziomu bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność przy elementach, które mogą być pod napięciem mechanicznym, takich jak sprężyny.
- Regularnie kontrolować stan techniczny elementów zawieszenia, szczególnie w przypadku intensywnego użytkowania pojazdu.
- Chronić dzieci przed kontaktem z częściami zawieszenia, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub fizyczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy zawieszenia należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.