Opis produktu
Klocki hamulcowe Vesrah VD-123JL (FA69HH) - VD-123JL
- Wysoka precyzja działania i znakomite dozowanie.
- Stabilny współczynnik tarcia niezależnie od warunków atmosferycznych.
- Kompatybilne ze wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych.
- Produkt japońskiej produkcji.
- Powierzchnia cierna wykonana ze spiekanego metalu – mieszanki miedzi, cyny i grafitu.
- Dedykowane do motocykli sportowych, ciężkich i średnich turystycznych, dla użytkowników preferujących sportowy styl jazdy.
- jakość OEM
- produkowane są zgodnie z certyfikatem TÜV (pozbawione w 100% azbestu)
- Produkt zawiera komplet klocków hamulcowych na jedną tarczę – 2 sztuki.
- oznaczenie: JL (utwardzane)
- Widoczne na zdjęciu
- Typ: VD-123JL
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Honda
CB 1100 Bol dor
- Honda CB 1100 F Bol dor 1983
- Honda CB 1100 F Bol dor 1984
CB 1100
- Honda CB 1100 R 1981
- Honda CB 1100 R 1982
- Honda CB 1100 R 1983
CB 125
- Honda CB 125 TD 1982
CB 750
- Honda CB 750 F 1982
- Honda CB 750 F2 1982
CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 F Bol dor 1981
- Honda CB 900 F Bol dor 1982
- Honda CB 900 F Bol dor 1983
- Honda CB 900 F2 Bol dor 1981
- Honda CB 900 F2 Bol dor 1982
- Honda CB 900 F2 Bol dor 1983
CBX 1000
- Honda CBX 1000 Pro Link 1981
- Honda CBX 1000 Pro Link 1982
- Honda CBX 1000 Pro Link 1983
CBX 650
- Honda CBX 650 E 1983
- Honda CBX 650 E 1984
CBX 750
- Honda CBX 750 F 1984
- Honda CBX 750 F 1985
- Honda CBX 750 F 1986
CMX 450 Rebel
- Honda CMX 450 C Rebel 1986
- Honda CMX 450 C Rebel 1987
CX 500
- Honda CX 500 C Custom 1982
- Honda CX 500 C Custom 1983
- Honda CX 500 C Custom 1984
- Honda CX 500 E Euro Sports 1982
- Honda CX 500 E Euro Sports 1983
- Honda CX 500 E Euro Sports 1984
- Honda CX 500 E Euro Sports 1985
- Honda CX 500 E Euro Sports 1986
- Honda CX 500 TC Turbo 1982
CX 650
- Honda CX 650 C Custom 1983
- Honda CX 650 E Euro 1983
- Honda CX 650 T Turbo 1983
- Honda CX 650 T Turbo 1984
- Honda CX 650 T Turbo 1985
FT 500
- Honda FT 500 1982
- Honda FT 500 1983
GB 500 Clubman
- Honda GB 500 Clubman 1989
- Honda GB 500 Clubman 1990
GL 1100 Goldwing
- Honda GL 1100 D Goldwing faring 1983
- Honda GL 1100 Goldwing 1982
- Honda GL 1100 Goldwing 1983
GL 1100 Goldwing [owiewka]
- Honda GL 1100 D Goldwing owiewka 1982
GL 500 Silverwing
- Honda GL 500 D Silverwing 1982
- Honda GL 500 D Silverwing 1983
NS 400
- Honda NS 400 R 1985
- Honda NS 400 R 1986
VF 1000
- Honda VF 1000 F Interceptor 1984
- Honda VF 1000 F Interceptor 1985
- Honda VF 1000 F2 Bol dor 1985
- Honda VF 1000 R 1984
- Honda VF 1000 R 1985
- Honda VF 1000 R 1986
VF 1100 Magna V65
- Honda VF 1100 C Magna V65 1983
- Honda VF 1100 C Magna V65 1984
- Honda VF 1100 C Magna V65 1985
- Honda VF 1100 C Magna V65 1986
VF 500
- Honda VF 500 F Interceptor 1985
- Honda VF 500 F Interceptor 1986
- Honda VF 500 F Interceptor 1987
- Honda VF 500 F2 Interceptor 1984
- Honda VF 500 F2 Interceptor 1985
- Honda VF 500 F2 Interceptor 1986
- Honda VF 500 F2 Interceptor 1987
VF 750
- Honda VF 750 C Magna 1982
- Honda VF 750 C Magna 1983
- Honda VF 750 C Magna 1984
- Honda VF 750 F Interceptor V45 1983
- Honda VF 750 F Interceptor V45 1984
- Honda VF 750 S Sabre V45 1983
- Honda VF 750 S Sabre V45 1984
VT 500
- Honda VT 500 C Shadow 1983
- Honda VT 500 C Shadow 1984
XBR 500
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1987
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1988
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1989
- Honda XBR 500 koła odlewane 1985
- Honda XBR 500 koła odlewane 1986
- Honda XBR 500 koła odlewane 1987
XL 600 L Paris Dakar
- Honda XL 600 LM Paris Dakar 1985
- Honda XL 600 LM Paris Dakar 1986
- Honda XL 600 LM Paris Dakar 1987
XL 600 RM
- Honda XL 600 RM 1986
XL 600 Transalp
- Honda XL 600 V Transalp 1987
- Honda XL 600 V Transalp 1988
- Honda XL 600 V Transalp 1989
- Honda XL 600 V Transalp 1990
XLV 750
- Honda XLV 750 R 1983
- Honda XLV 750 R 1984
- Honda XLV 750 R 1985
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K.
Adres producenta:
UL. RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
POLSKA
Adres email: BOK@OLEKMOTOCYKLE.PL
VESRAH KLOCKI HAMULCOWE KH69 SPIEK METALICZNY (ZŁOTE) (MADE IN JAPAN) kod ean nanPotencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia skuteczności hamowania lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy układu hamulcowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia chemiczne: Niektóre elementy mogą być pokryte smarami, płynami hamulcowymi lub innymi substancjami chemicznymi, które mogą powodować podrażnienia skóry. Unikać bezpośredniego kontaktu i stosować odpowiednią ochronę.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do zmniejszenia skuteczności układu hamulcowego, co stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność, szczególnie przy manipulacji płynem hamulcowym, który może być szkodliwy w kontakcie z skórą lub oczami.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu hamulcowego, w tym klocków, tarcz i przewodów, aby zapewnić ich sprawne działanie.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu hamulcowego, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub chemiczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.