Opis produktu
Klocki hamulcowe Vesrah VD-162 - VD-162
- Stabilny współczynnik tarcia niezależnie od warunków atmosferycznych.
- Kompatybilne ze wszystkimi rodzajami tarcz hamulcowych.
- Produkt japońskiej produkcji.
- Ceramiczna powierzchnia cierna wykonana z mieszanki proszku ceramicznego, kevlaru i włókna metalicznego.
- jakość OEM
- produkowane są zgodnie z certyfikatem TÜV (pozbawione w 100% azbestu)
- Produkt zawiera komplet klocków hamulcowych na jedną tarczę – 2 sztuki.
- oznaczenie: VD
- Widoczne na zdjęciu
- Typ: VD-162
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Cagiva
City 50 Lucky Explorer
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 1992
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 1993
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 1994
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 1995
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 1996
- Cagiva City 50 Lucky Explorer 1997
Daelim
GZ 50 Message
- Daelim GZ 50 GF Message 1998
- Daelim GZ 50 GF Message 1999
GZ 50 Tapo
- Daelim GZ 50 Tapo 1999
- Daelim GZ 50 Tapo 2000
- Daelim GZ 50 Tapo 2001
S1 125
- Daelim S1 125 FI 2007
- Daelim S1 125 FI 2009
- Daelim S1 125 FI 2010
- Daelim S1 125 FI 2011
SE 50
- Daelim SE 50 C Bonita 2010
- Daelim SE 50 C Bonita 2011
- Daelim SE 50 C Bonita 2012
- Daelim SE 50 C Bonita 2013
- Daelim SE 50 Cordi 2004
- Daelim SE 50 Cordi 2005
- Daelim SE 50 Cordi 2006
- Daelim SE 50 Cordi 2007
- Daelim SE 50 Cordi 2008
- Daelim SE 50 Cordi 2009
- Daelim SE 50 Cordi 2010
- Daelim SE 50 Cordi 2011
- Daelim SE 50 Cordi 2012
SJ 50
- Daelim SJ 50 E-Five 2003
- Daelim SJ 50 E-Five 2004
- Daelim SJ 50 E-Five 2005
- Daelim SJ 50 E-Five 2006
- Daelim SJ 50 S-Five 2001
- Daelim SJ 50 S-Five 2002
- Daelim SJ 50 S-Five 2003
- Daelim SJ 50 S-Five 2004
- Daelim SJ 50 S-Five 2005
- Daelim SJ 50 S-Five 2006
- Daelim SJ 50 S-Five 2007
- Daelim SJ 50 S-Five 2008
- Daelim SJ 50 S-Five 2009
- Daelim SJ 50 S-Five 2010
- Daelim SJ 50 S-Five 2011
- Daelim SJ 50 S-Five 2012
SL 125 Otello F1
- Daelim SL 125 S1 Otello F1 2007
- Daelim SL 125 S1 Otello F1 2009
- Daelim SL 125 S1 Otello F1 2010
- Daelim SL 125 S1 Otello F1 2011
B-Bone 125
- Daelim SN 125 B-Bone FI 2012
SYM
Orbit 125
- SYM Orbit 125 2008
- SYM Orbit 125 2009
- SYM Orbit 125 2010
Orbit 25
- SYM Orbit 25 4T 2007
- SYM Orbit 25 4T 2008
- SYM Orbit 25 4T 2009
Orbit 50
- SYM Orbit 50 4T 2007
- SYM Orbit 50 4T 2008
- SYM Orbit 50 4T 2009
Super Fancy 50
- SYM Super Fancy 50 1996
- SYM Super Fancy 50 1997
- SYM Super Fancy 50 1998
- SYM Super Fancy 50 2000
- SYM Super Fancy 50 2001
- SYM Super Fancy 50 2T 1997
- SYM Super Fancy 50 2T 1998
- SYM Super Fancy 50 2T 1999
- SYM Super Fancy 50 2T 2000
- SYM Super Fancy 50 2T 2001
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: OLEK MOTOCYKLE SP. Z O.O. SP. K.
Adres producenta:
UL. RELAKSOWA 20
43-300 BIELSKO-BIAŁA
POLSKA
Adres email: BOK@OLEKMOTOCYKLE.PL
VESRAH KLOCKI HAMULCOWE KH178 / KH257 (MADE IN JAPAN) kod ean nanPotencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia skuteczności hamowania lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy układu hamulcowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia chemiczne: Niektóre elementy mogą być pokryte smarami, płynami hamulcowymi lub innymi substancjami chemicznymi, które mogą powodować podrażnienia skóry. Unikać bezpośredniego kontaktu i stosować odpowiednią ochronę.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do zmniejszenia skuteczności układu hamulcowego, co stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność, szczególnie przy manipulacji płynem hamulcowym, który może być szkodliwy w kontakcie z skórą lub oczami.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu hamulcowego, w tym klocków, tarcz i przewodów, aby zapewnić ich sprawne działanie.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu hamulcowego, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub chemiczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.