Opis produktu
Adapter uchwyt zacisku hamulca przód Moto-Master tarcza 320mm - 211090
- Znakowany laserowo
- Anodowana powierzchnia
- Wysoka precyzja wykonania
- Konieczny przy zmianie rozmiaru tarcz hamulcowych
- Służy do zmiany miejsca fabrycznego zacisku hamulcowego
- Wykonany z frezowanego aluminium
Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!
Beta
RR 125
- Beta RR 125 LC 2T Enduro 2018
- Beta RR 125 LC 2T Enduro 2019
- Beta RR 125 LC 2T Racing 2019
- Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2020
- Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2021
- Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2022
- Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2023
- Beta RR 125 LC Enduro CBS Farbe Schwarz 2021
- Beta RR 125 LC Motard CBS Farbe Weiss 2020
RR 250
- Beta RR 250 2T Enduro 2013
- Beta RR 250 2T Enduro 2014
- Beta RR 250 2T Enduro 2015
- Beta RR 250 2T Enduro 2016
- Beta RR 250 2T Enduro 2017
- Beta RR 250 2T Enduro Oilmix 2020
- Beta RR 250 2T Enduro Oilmix 2021
- Beta RR 250 2T Oil Mix Enduro 2018
- Beta RR 250 2T Racing 2014
- Beta RR 250 2T Racing 2015
- Beta RR 250 2T Racing 2016
- Beta RR 250 2T Racing 2017
- Beta RR 250 2T Racing 2018
- Beta RR 250 2T Racing 2019
- Beta RR 250 2T Racing 2020
- Beta RR 250 Racing 2021
RR 300 2T
- Beta RR 300 2T Enduro 2013
- Beta RR 300 2T Enduro 2014
- Beta RR 300 2T Enduro 2015
- Beta RR 300 2T Enduro 2016
- Beta RR 300 2T Enduro 2017
- Beta RR 300 2T Enduro Oilmix 2020
- Beta RR 300 2T Enduro Oilmix 2021
- Beta RR 300 2T Oil Mix Enduro 2018
- Beta RR 300 2T Racing 2014
- Beta RR 300 2T Racing 2015
- Beta RR 300 2T Racing 2016
- Beta RR 300 2T Racing 2017
- Beta RR 300 2T Racing 2018
- Beta RR 300 2T Racing 2019
- Beta RR 300 2T Racing 2020
RR 300
- Beta RR 300 2T Racing 2021
RR 350
- Beta RR 350 4T Enduro 2013
- Beta RR 350 4T Enduro 2014
- Beta RR 350 EFI Enduro 2015
- Beta RR 350 EFI Enduro 2016
- Beta RR 350 EFI Enduro 2017
- Beta RR 350 EFI Enduro 2018
- Beta RR 350 EFI Enduro 2019
- Beta RR 350 EFI Enduro 2020
- Beta RR 350 EFI Enduro 2021
- Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2015
- Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2016
- Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2017
- Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2018
- Beta RR 350 EFI Racing 2015
- Beta RR 350 EFI Racing 2016
- Beta RR 350 EFI Racing 2019
- Beta RR 350 EFI Racing 2020
- Beta RR 350 EFI Racing 2021
RR 390
- Beta RR 390 2015
- Beta RR 390 4T Racing 2021
- Beta RR 390 EFI Enduro 2015
- Beta RR 390 EFI Enduro 2016
- Beta RR 390 EFI Enduro 2017
- Beta RR 390 EFI Enduro 2018
- Beta RR 390 EFI Enduro Racing 2017
- Beta RR 390 EFI Enduro Racing 2018
- Beta RR 390 Enduro 2019
- Beta RR 390 Enduro 2020
- Beta RR 390 Enduro 2021
- Beta RR 390 Racing 2019
- Beta RR 390 Racing 2020
RR 400
- Beta RR 400 4T 2012
- Beta RR 400 Enduro 2012
- Beta RR 400 Enduro 2013
- Beta RR 400 Enduro 2014
RR 430
- Beta RR 430 EFI 2021
- Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2015
- Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2016
- Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2017
- Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2018
- Beta RR 430 EFI Racing 2021
- Beta RR 430 Enduro 2020
- Beta RR 430 Enduro 2021
- Beta RR 430 Racing 2019
- Beta RR 430 Racing 2020
RR 450
- Beta RR 450 Enduro 2013
- Beta RR 450 Enduro 2014
RR 480
- Beta RR 480 EFI Enduro 2015
- Beta RR 480 EFI Enduro 2016
- Beta RR 480 EFI Enduro 2017
- Beta RR 480 EFI Enduro 2018
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2015
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2016
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2017
- Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2018
- Beta RR 480 EFI Racing 2020
- Beta RR 480 Enduro 2016
- Beta RR 480 Enduro 2019
- Beta RR 480 Enduro 2020
- Beta RR 480 Racing 2019
RR 498
- Beta RR 498 Enduro 2013
- Beta RR 498 Enduro 2014
- Beta RR 498 Enduro Racing 2014
RR 50
- Beta RR 50 Enduro 2017
RS 430
- Beta RS 430 2015
- Beta RS 430 2016
RS 500
- Beta RS 500 2015
- Beta RS 500 2016
Xtrainer 250 LC 2T
- Beta Xtrainer 250 LC 2T 2020
- Beta Xtrainer 250 LC 2T 2021
- Beta Xtrainer 250 LC 2T 2022
Xtrainer 250
- Beta Xtrainer 250 LC 2T 2023
Xtrainer 300 LC 2T
- Beta Xtrainer 300 LC 2T 2020
- Beta Xtrainer 300 LC 2T 2021
- Beta Xtrainer 300 LC 2T 2022
Xtrainer 300
- Beta Xtrainer 300 LC 2T 2023
Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi
GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI
👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.INSTRUKCJA OBSŁUGI
ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
- Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
- Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
- Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
- Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu
Pełna nazwa producenta: MOTO MASTER EUROPE B.V.
Adres producenta:
SMARAGDWEG 12
5527 LB HAPERT
THE NETHERLANDS
Adres email: INFO@MOTO-MASTER.COM
MOTO-MASTER ADAPTER OVERSIZE 320 MM (SUPERMOTO) DO ZACISKU OEM - BETA RR / X-TRAINER (PATRZ OPIS DODATKOWY) kod ean 8790497045692Potencjalne zagrożenia
- Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia skuteczności hamowania lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
- Zagrożenia fizyczne: Elementy układu hamulcowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
- Zagrożenia chemiczne: Niektóre elementy mogą być pokryte smarami, płynami hamulcowymi lub innymi substancjami chemicznymi, które mogą powodować podrażnienia skóry. Unikać bezpośredniego kontaktu i stosować odpowiednią ochronę.
- Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do zmniejszenia skuteczności układu hamulcowego, co stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa.
Środki ostrożności
- Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
- Podczas instalacji zachować ostrożność, szczególnie przy manipulacji płynem hamulcowym, który może być szkodliwy w kontakcie z skórą lub oczami.
- Regularnie kontrolować stan techniczny układu hamulcowego, w tym klocków, tarcz i przewodów, aby zapewnić ich sprawne działanie.
- Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu hamulcowego, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub chemiczne.
Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.