ADAPTER OVERSIZE 320 MM (SUPERMOTO) DO ZACISKU OEM - BETA RR / X-TRAINER (PATRZ OPIS DODATKOWY) MOTO-MASTER

Opinie o produkcie:
OK48-M211090
Producent: MOTO-MASTER

Opis produktu

Adapter uchwyt zacisku hamulca przód Moto-Master tarcza 320mm - 211090

  • Znakowany laserowo
  • Anodowana powierzchnia
  • Wysoka precyzja wykonania
  • Konieczny przy zmianie rozmiaru tarcz hamulcowych
  • Służy do zmiany miejsca fabrycznego zacisku hamulcowego
  • Wykonany z frezowanego aluminium


Sprawdź, do jakich pojazdów pasuje ta część: lista opracowana w oparciu o oficjalne katalogi i numery części. Dokładamy najwyższej staranności, by informacje były rzetelne!

Beta

RR 125

  • Beta RR 125 LC 2T Enduro 2018
  • Beta RR 125 LC 2T Enduro 2019
  • Beta RR 125 LC 2T Racing 2019
  • Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2020
  • Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2021
  • Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2022
  • Beta RR 125 LC CBS Motard 4T 2023
  • Beta RR 125 LC Enduro CBS Farbe Schwarz 2021
  • Beta RR 125 LC Motard CBS Farbe Weiss 2020

RR 250

  • Beta RR 250 2T Enduro 2013
  • Beta RR 250 2T Enduro 2014
  • Beta RR 250 2T Enduro 2015
  • Beta RR 250 2T Enduro 2016
  • Beta RR 250 2T Enduro 2017
  • Beta RR 250 2T Enduro Oilmix 2020
  • Beta RR 250 2T Enduro Oilmix 2021
  • Beta RR 250 2T Oil Mix Enduro 2018
  • Beta RR 250 2T Racing 2014
  • Beta RR 250 2T Racing 2015
  • Beta RR 250 2T Racing 2016
  • Beta RR 250 2T Racing 2017
  • Beta RR 250 2T Racing 2018
  • Beta RR 250 2T Racing 2019
  • Beta RR 250 2T Racing 2020
  • Beta RR 250 Racing 2021

RR 300 2T

  • Beta RR 300 2T Enduro 2013
  • Beta RR 300 2T Enduro 2014
  • Beta RR 300 2T Enduro 2015
  • Beta RR 300 2T Enduro 2016
  • Beta RR 300 2T Enduro 2017
  • Beta RR 300 2T Enduro Oilmix 2020
  • Beta RR 300 2T Enduro Oilmix 2021
  • Beta RR 300 2T Oil Mix Enduro 2018
  • Beta RR 300 2T Racing 2014
  • Beta RR 300 2T Racing 2015
  • Beta RR 300 2T Racing 2016
  • Beta RR 300 2T Racing 2017
  • Beta RR 300 2T Racing 2018
  • Beta RR 300 2T Racing 2019
  • Beta RR 300 2T Racing 2020

RR 300

  • Beta RR 300 2T Racing 2021

RR 350

  • Beta RR 350 4T Enduro 2013
  • Beta RR 350 4T Enduro 2014
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2015
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2016
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2017
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2018
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2019
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2020
  • Beta RR 350 EFI Enduro 2021
  • Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2015
  • Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2016
  • Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2017
  • Beta RR 350 EFI Enduro Racing 2018
  • Beta RR 350 EFI Racing 2015
  • Beta RR 350 EFI Racing 2016
  • Beta RR 350 EFI Racing 2019
  • Beta RR 350 EFI Racing 2020
  • Beta RR 350 EFI Racing 2021

RR 390

  • Beta RR 390 2015
  • Beta RR 390 4T Racing 2021
  • Beta RR 390 EFI Enduro 2015
  • Beta RR 390 EFI Enduro 2016
  • Beta RR 390 EFI Enduro 2017
  • Beta RR 390 EFI Enduro 2018
  • Beta RR 390 EFI Enduro Racing 2017
  • Beta RR 390 EFI Enduro Racing 2018
  • Beta RR 390 Enduro 2019
  • Beta RR 390 Enduro 2020
  • Beta RR 390 Enduro 2021
  • Beta RR 390 Racing 2019
  • Beta RR 390 Racing 2020

RR 400

  • Beta RR 400 4T 2012
  • Beta RR 400 Enduro 2012
  • Beta RR 400 Enduro 2013
  • Beta RR 400 Enduro 2014

RR 430

  • Beta RR 430 EFI 2021
  • Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2015
  • Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2016
  • Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2017
  • Beta RR 430 EFI Enduro Racing 2018
  • Beta RR 430 EFI Racing 2021
  • Beta RR 430 Enduro 2020
  • Beta RR 430 Enduro 2021
  • Beta RR 430 Racing 2019
  • Beta RR 430 Racing 2020

RR 450

  • Beta RR 450 Enduro 2013
  • Beta RR 450 Enduro 2014

RR 480

  • Beta RR 480 EFI Enduro 2015
  • Beta RR 480 EFI Enduro 2016
  • Beta RR 480 EFI Enduro 2017
  • Beta RR 480 EFI Enduro 2018
  • Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2015
  • Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2016
  • Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2017
  • Beta RR 480 EFI Enduro Racing 2018
  • Beta RR 480 EFI Racing 2020
  • Beta RR 480 Enduro 2016
  • Beta RR 480 Enduro 2019
  • Beta RR 480 Enduro 2020
  • Beta RR 480 Racing 2019

RR 498

  • Beta RR 498 Enduro 2013
  • Beta RR 498 Enduro 2014
  • Beta RR 498 Enduro Racing 2014

RR 50

  • Beta RR 50 Enduro 2017

RS 430

  • Beta RS 430 2015
  • Beta RS 430 2016

RS 500

  • Beta RS 500 2015
  • Beta RS 500 2016

Xtrainer 250 LC 2T

  • Beta Xtrainer 250 LC 2T 2020
  • Beta Xtrainer 250 LC 2T 2021
  • Beta Xtrainer 250 LC 2T 2022

Xtrainer 250

  • Beta Xtrainer 250 LC 2T 2023

Xtrainer 300 LC 2T

  • Beta Xtrainer 300 LC 2T 2020
  • Beta Xtrainer 300 LC 2T 2021
  • Beta Xtrainer 300 LC 2T 2022

Xtrainer 300

  • Beta Xtrainer 300 LC 2T 2023

Warunki: gwarancji producenta, reklamacji, odstąpienia od umowy / instrukcja obsługi

GWARANCJA PRODUCENTA I WARUNKI REKLAMACJI

👉TUTAJ znajdziesz szczegóły gwarancji udzielonej przez producenta oraz warunki reklamacji.

INSTRUKCJA OBSŁUGI​

ZWROT / ODSTĄPIENIE OD UMOWY.
  • Termin na zgłoszenie odstąpienia od umowy to 30 dni liczone od odebrania przesyłki.
  • Nie przymujemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
  • Zwrot należy odesłąć na swój koszt.
  • Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Zgłoś zwrot: https://alemotocykl.pl/zwroty

Dane producenta, bezpieczeństwo i zgodność produktu

Pełna nazwa producenta: MOTO MASTER EUROPE B.V.

Adres producenta:
SMARAGDWEG 12
5527 LB HAPERT
THE NETHERLANDS

Adres email: INFO@MOTO-MASTER.COM

MOTO-MASTER ADAPTER OVERSIZE 320 MM (SUPERMOTO) DO ZACISKU OEM - BETA RR / X-TRAINER (PATRZ OPIS DODATKOWY) kod ean 8790497045692

Potencjalne zagrożenia
  • Zagrożenia mechaniczne: Niewłaściwy montaż lub użytkowanie może prowadzić do uszkodzeń pojazdu, obniżenia skuteczności hamowania lub zagrożeń dla bezpieczeństwa jazdy. Montaż powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowany personel.
  • Zagrożenia fizyczne: Elementy układu hamulcowego mogą być ciężkie, ostre lub powodować obrażenia podczas montażu. Należy zachować ostrożność i stosować środki ochrony osobistej, takie jak rękawice ochronne.
  • Zagrożenia chemiczne: Niektóre elementy mogą być pokryte smarami, płynami hamulcowymi lub innymi substancjami chemicznymi, które mogą powodować podrażnienia skóry. Unikać bezpośredniego kontaktu i stosować odpowiednią ochronę.
  • Zagrożenia związane z niewłaściwym użytkowaniem: Stosowanie nieodpowiednich części lub brak regularnej konserwacji może prowadzić do zmniejszenia skuteczności układu hamulcowego, co stanowi poważne zagrożenie bezpieczeństwa.

Środki ostrożności
  • Przed montażem upewnić się, że części są odpowiednie dla konkretnego modelu pojazdu i zgodne z zaleceniami producenta.
  • Podczas instalacji zachować ostrożność, szczególnie przy manipulacji płynem hamulcowym, który może być szkodliwy w kontakcie z skórą lub oczami.
  • Regularnie kontrolować stan techniczny układu hamulcowego, w tym klocków, tarcz i przewodów, aby zapewnić ich sprawne działanie.
  • Chronić dzieci przed kontaktem z elementami układu hamulcowego, które mogą stanowić zagrożenie mechaniczne lub chemiczne.

Postępowanie z odpadami
Zużyte lub uszkodzone elementy układu hamulcowego, takie jak klocki czy tarcze, należy poddawać recyklingowi lub utylizować zgodnie z lokalnymi przepisami dotyczącymi odpadów przemysłowych. Niedozwolone jest wyrzucanie takich elementów do odpadów komunalnych.
317,99
Dostępny w magazynie, jedna sztuka
Przewidywany czas wysyłki: 16 lipca 2025
Najtańsza forma dostawy: InPost Paczkomat 24/7 - 0,00 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni PayPo, Twisto Pay, BLIK Płacę później
Powiadomienie o dostępności: ADAPTER OVERSIZE 320 MM (SUPERMOTO) DO ZACISKU OEM - BETA RR / X-TRAINER (PATRZ OPIS DODATKOWY) MOTO-MASTER

Na podany adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny w naszym magazynie.